Ben je op zoek naar een partner op het gebied van marketing, die jouw organisatie kan laten groeien? Wij zijn Milkshake marketing, hét marketingbureau gespecialiseerd in marketing in de zorg. Benieuwd naar wat wij voor jouw organisatie kunnen betekenen?
Wanneer je denkt aan marketing, denk je misschien snel aan de commerciële sector, maar ook als zorgorganisatie is het essentieel om in te zetten. Het zorgt ervoor dat je je kan onderscheiden ten opzichte van anderen, maar vergroot onder andere ook de bewustwording en het vertrouwen in jouw organisatie.
Wij begrijpen natuurlijk dat marketing in de zorgsector zijn eigen unieke uitdagingen met zich meebrengt. Ons team weet precies hoe jij deze uitdagingen kan omzetten in mooie marketingkansen. Door jouw boodschap op de juiste manier over te brengen naar jouw doelgroep, behaal je gemakkelijk jouw marketingdoelen.
Marketing in de zorg is een uitdagend terrein. Het vereist diepgaand begrip van de unieke behoeften en eisen van deze sector. De communicatie moet erg persoonlijk zijn en er is vaak behoefte aan een persoonlijke band. Wij hebben expertise en ervaring om jouw online marketinginspanningen in de zorg te optimaliseren. Van jouw bedrijfsstrategie onder de loep nemen, tot converterende advertenties: wij zorgen dat het verhaal on- en offline klopt met waar jouw organisatie voor staat.
We zijn voor verschillende organisaties in de zorgsector te werk gegaan. Zo hebben we voor zorgverzekeraar Aevitae een mooie bedrijfsstrategie gemaakt, met een origineel concept, converterende advertenties en doelgroepgerichte teksten. Op deze manier hebben we een geslaagde eindejaarscampagne opgezet met mooie resultaten.
Wij zijn Milkshake marketing, hét online marketingbureau in Amersfoort gespecialiseerd in marketing in de zorg. Waarom zou je voor ons kiezen? Simpel: wij hebben boordenvol ervaring in de zorg.
Naast Aevitae hebben we ook gewerkt met Spreekuur.nl. De werkdruk in de zorg ligt hoog. Om wat verlichting te creëren, is Spreekuur.nl opgezet om online advies van jouw eigen huisarts te krijgen. De communicatie richting de patiënten moet helder zijn, maar ook niet te ingewikkeld voor de huisartsen. Met een mooi plan konden huisartsen doortastend hun patiënten bereiken.
Of denk aan ons project met internationale pacemakerproducent Vitatron. Ook bij zo’n grote organisatie hebben we persoonlijke communicatie ingezet om van een potentiële klant een ‘vriend’ te maken.
Naast projecten voor zorgorganisaties, hebben we natuurlijk ook voor andere organisaties mooie projecten opgezet. Van strategie tot concept tot content of advertenties, alles komt langs. Benieuwd hoe we dit hebben aangepakt? Neem gerust een kijkje!
Wil jij alvast aan de slag met het maken van marketinguitingen? Wij hebben handige blogs geschreven voor marketing in de zorg. Wil je bijvoorbeeld een socialmedabericht plaatsen? Of wil je weten wat de socialmediatrends van dit jaar zijn? Wij hebben veel blogs die jou kunnen helpen!